Rejestracja "*" oznacza pola wymagane Imię* Nazwisko* Email* Płeć* Kobieta Mężczyzna Wybór województwa*Wybierz województwodolnośląskiekujawsko-pomorskielubelskielubuskiełódzkiemałopolskiemazowieckieopolskiepodkarpackiepodlaskiepomorskieśląskieświętokrzyskiewarmińsko-mazurskiewielkopolskiezachodniopomorskieRodzaj użytkownika*Wybierz rodzaj użytkownikaDyrygent Śpiewającej Polski (Dyrygent przyjęty do programu w bieżącym roku)Student – wolontariusz Śpiewającej Polski (Student współpracujący z Akademią Chóralną jako wolontariusz)Żadne z powyższych (Użytkownik komercyjny)Wybierz 2 szkolenia, do których chcesz otrzymać bezpłatnych dostęp* Trening uważności – podstawowe założenia, mechanizmy i znaczenie w rozwoju muzyka Artysta za kulisami (szkolenie 3-częściowe) Negocjacje i mediacje w pracy dyrygenta Konflikt w chórze – jak go rozwiązać, by wzmocnić dojrzałość zespołu? Konflikt w chórze – jak go rozwiązać, by wzmocnić dojrzałość zespołu? Budowa bunkrów czy stawianie wiatraków – zarządzanie w zmiennym środowisku Efektywna i autentyczna komunikacja z zespołem Psychologia przywództwa Śpiewajmy i improwizujmy z Edwinem Eliasem Gordonem (szkolenie 3-częściowe) Wspólnym rytmem! Rozwiązywanie problemów z synchronicznością w szkolnych zespołach chóralnych Wykorzystanie ruchu w rozwijaniu muzykalności dzieci i młodzieży metodą rytmiki E. Jaques-Dalcroze’a Koncepcja Edwina E. Gordona – umuzykalnianie w oparciu o poziom indywidualnych zdolności chórzystów Z chórem w domu (też) weselej Repertuar chóru dziecięco-młodzieżowego w aspekcie rozwoju muzycznego chórzysty Dźwięk, ruch, zabawa, czyli jak rozkochać dzieci w muzyce? Praca z głosem dziecka Budowanie świadomości wokalnej małego chórzysty. Chórmistrz+chór+fortepian Aktualne zajęciedyrygentnauczyciel muzykinauczyciel innego przedmiotustudentuczeń szkoły muzycznejśpiewakmuzyk instrumentalista,żadne z powyższychDoświadczenie w pracy z chórem (w latach)Hasło* Wprowadź hasło Potwierdź hasło Zgoda Akceptuję regulamin oraz politykę prywatności